Aurora Ontmoet: met Arno Pattiwael, Laura van de Braak en Babs Hilliger

HEESCH – Tijdens Aurora Ontmoet dat 26 oktober plaatsvindt, zijn er maar liefst drie solisten die elk een aantal nummers ten gehore zullen brengen. Maar wie zijn dit nou precies?

Arno Pattiwael is de enige mannelijke solist tijdens Aurora Ontmoet. Arno is begonnen met zingen toen hij 10 jaar was, gestimuleerd door zijn vader die erg muzikaal is. De laatste jaren is hij het gezicht van de band Silly Putty en hiermee speelt hij muziek van soul tot nederpop. Hiernaast speelt hij gitaar en wil later graag zijn eigen nummers arrangeren en componeren in zijn eigen thuisstudio. Zijn absolute hoogtepunt in zijn carrière was wel het spelen in de musical Guys and Dolls waarmee hij vijf keer in een uitverkochte Lievekamp heeft gestaan.

Laura van de Braak is een van de twee vrouwen die optreedt tijdens Aurora Ontmoet. Laura is op haar 4de begonnen met zingen en is toen ze 8 jaar oud was bij een koortje gegaan in haar woonplaats Zijtaart. Op dit moment zit ze al 9 jaar bij zang- en theatergroep KLIK. KLIK verzorgt onder andere elke twee jaar een grote, eigen muziektheaterproductie. Laura wil graag dichtbij de mensen zijn en hoopt mensen te kunnen raken met de muziek die gemaakt wordt.

Babs Hilliger zingt ook mee op zaterdag 26 oktober. Zij is begonnen met zingen toen ze 4 was en vanaf haar 6de tot haar 20ste heeft ze bij het kinderkoor in Berghem gezeten. Vanaf haar 16de is ze zich ook steeds meer gaan richten op theater. Op dit moment doet ze dat nog steeds en geeft ze zangles aan jonge kinderen. Een absoluut hoogtepunt voor haar was Passie voor Pasen, een productie uit Berghem vergelijkbaar met The Passion, waarin zij Maria speelde.

Zij willen er in samenwerking met Aurora Con Brio en Popkoor Enjoy een fantastische en swingende avond van gaan maken! Kaartjes hiervoor zijn voor € 15,- te verkrijgen bij CC De Pas of op www.de-pas.nl. Wees er snel bij want deze avond mag je zeker niet missen!