Fanfare Aurora luidt de Kerst in

Kerstmis is bij uitstek de meest sfeervolle periode van het jaar. Om u alvast in de kerstsfeer te brengen, nodigt Fanfare Aurora u uit voor haar jaarlijkse kerstconcert. Het concert vindt plaats op zondagavond 16 december om 18:30 uur in de Petrus’ Bandenkerk in Heesch en wordt dit jaar verzorgd door het fanfareorkest van de Heesche muziekvereniging in samenwerking met Popkoor NOIZ uit Heesch.

Naast de traditionele samenzang wordt het aanwezige publiek getrakteerd op een breed muzikaal repertoire: van klassiek tot kerstklokken. ‘Do They Know it’s Christmas’ en ‘Merry Christmas Everyone’, zo maar een kleine greep uit de titels die Fanfare Aurora voor u ten gehore zal brengen tijdens het concert. Dirigent Geert Jacobs en de leden van het fanfareorkest doen hun uiterste best om u in de kerstsfeer te brengen.

En Aurora staat er niet alleen voor deze avond! Dit jaar is de combinatie gezocht met Popkoor NOIZ: een enthousiast en ambitieus popkoor met ruim 30 leden. Een energieke groep. Een groep die haar nummers serieus en goed wil zingen voor het publiek. ​Met leeftijd van 18 tot ca. 50 jaar hebben deze jonge zangers en zangeressen met één gezamenlijke passie: de passie voor muziek! De optredens van popkoor NOIZ zijn telkens weer een lust voor oor!

Wilt u heerlijk in de kerstsfeer komen en genieten van mooie muziek en prachtige zang? Kom dan naar het kerstconcert van Fanfare Aurora! Het kersconcert vindt plaats op zondagavond 16 december om 18:30 uur in de Petrus’ Bandenkerk. De kerk is open vanaf 18:00 uur en de toegang is gratis.

Kunt u niet aanwezig zijn bij ons kerstconcert? Fanfare Aurora is ook te bewonderen op Eerste Kerstdag. Tijdens de Kerstviering om 11:00 uur in de Petrus’ Bandenkerk brengt het jeugdorkest van Aurora u alsnog in de kerstsfeer.