Vriendenkring

Muziek geeft troost
Muziek geeft plezier
Geef jij om Aurora?

Muziek verbindt en muziek zit in ons hart. Al ruim 115 jaar. En dat muzikale hart klopt voor iedereen, die ons maar horen wil. Wie wij zijn…? Fanfare Aurora. Ook jij hebt ons vast wel eens gehoord, in Heesch of wellicht wat verder van huis. Want met meer dan 130 muzikanten zijn we niet alleen een gezellige, maar ook ambitieuze vereniging. Aurora is nog steeds springlevend, ook al konden we het afgelopen jaar niet veel van ons laten horen. Er is veel aandacht voor de jeugd- en opleidingsorkesten van onze vereniging: Aurora Con Brio, het Jeugdorkest, de Jeugdmalletband en Jeugdhofkapel De Vlegels. Stuk voor stuk groepen bevlogen muzikanten, die het beluisteren én bekijken meer dan waard zijn.

Om ervoor te zorgen dat wij ook in de toekomst onze muzikale kwaliteiten kunnen laten horen is in 1984 de vriendenkring van Fanfare Aurora opgericht door een groep mensen die de muziek in het algemeen en Fanfare Aurora in het bijzonder een warm hart toedraagt. De leden van de Vriendenkring maken het mede mogelijk instrumenten aan te schaffen en de jeugd op te leiden om daarmee een bijdrage te leveren aan het voortbestaan van Fanfare Aurora.

Om meer bekendheid te geven aan onze vereniging en de vriendenkring die daarbij hoort, ontvangen alle inwoner van Heesch komende week een flyer met daarin meer informatie over deze vriendenkring. Ben je al nieuwsgierig geworden? Kijk voor een korte impressie van onze vereniging naar onderstaande video.