Aurora muziekfestijn op het plein

De vakantieperiode breekt weer aan. Heerlijk genieten van zon, zee, strand op de camping, in een vakantiehuisje of gewoon lekker in de achtertuin. Om in de vakantiestemming te komen, nodigt Fanfare Aurora uit Heesch u van harte uit om met alle muzikanten muzikaal het seizoen af te sluiten en tegelijkertijd de vakantie in te luiden. Op zaterdagmiddag 30 juni om 15:00 uur verzorgen zij een openluchtconcert op het dorpsplein naast de fontein “Labrys” aan ’t Dorp in Heesch: een Muziekfestijn op het plein.

Dit jaar is de beurt aan het jeugdorkest, de jeugdmalletband, opleidingsorkest Aurora Con Brio en het fanfareorkest. In een kort maar gevarieerd programma van een kleine anderhalf uur zullen zij het publiek vermaken met hun vrolijke klanken, speciaal ingestudeerd voor dit eindeseizoensconcert. Om het concert dit jaar een extra zomers tintje te geven, wordt het gehouden in de openlucht en wel op het dorpsplein naast de fontein “Labrys” aan ’t Dorp in Heesch. In samenwerking met Stichting Centrummanagement Heesch zorgt Aurora ervoor dat het dorpsplein wordt omgetoverd tot een heus “muziekfestijn op het plein”.

Na afloop van het concert is er ruim gelegenheid om samen met u en de muzikanten van Aurora onder het genot van een drankje even gezellig napraten en de vakantie in te luiden. We hopen u dan ook te ontmoeten op zaterdagmiddag 30 juni op het dorpsplein bij de fontein. Het concert start om 15:00 uur en de entree is gratis!