Verrassende Ontmoetingen

Muziekvereniging Aurora Heesch (dirigent: Hans Pastoor, sopraan: Maartje Rammeloo) & Koninklijke Sophia’s Vereeniging Loon op Zand (dirigent: Heinz Friesen)

Een prachtige opening van de serie Verrassende Ontmoetingen! Symfonisch blaasorkest Sophia’s Vereeniging is al vele jaren een van de beste symfonische blaasorkesten van Nederland en komt uit in de concertdivisie van de KNFM. Ook Muziekvereniging Aurora doet hier niet voor onder. Samen zorgen zij voor flink muzikaal vuurwerk. Op het programma staan onder meer werken van Wagner, Bernstein, Prokofjev en Tsjaikovski.

De concertserie biedt professionele en bijzondere podia aan ter promotie van de Harmonie-, Fanfare- en Brassbandmuziek. Door te kiezen voor kwaliteit denken wij een langdurige bijdrage te kunnen bieden aan de ontwikkeling en de promotie van deze sector. Orkesten kunnen met een goed voorstel qua repertoire en publieksbereik zich aanmelden voor deelname.

Welkom

Fanfare Aurora is een echte Heesche vereniging die ambitie, betrokkenheid, gezelligheid en natuurlijk muzikaliteit hoog in het vaandel heeft staan. De no-nonsens sfeer en sociale cohesie zorgen er voor dat de muzikanten en vrijwilligers één geheel vormen, ondanks de zeven geledingen waaruit Aurora bestaat. Onze muzikanten hebben een sterke repetitie-drive, wat resulteert in prachtige en veelzijdige concerten (binnen en buiten de dorpsgrenzen) voor ons trouwe publiek. Wij besteden veel aandacht aan de opleiding van onze (jonge) leden, met als doel om het muzikale niveau waarop Aurora al jaren musiceert te handhaven. Jong geleerd is immers oud gedaan!