Sponsoring Aurora Ontmoet 2023

Ook dit jaar willen we graag een spetterende editie van Aurora Ontmoet voor jullie organiseren. Op zaterdag 2 december staat de Pas in het teken van: The Masked Hissenoaren.

Tijdens deze avond zullen verschillende bekende Hissenoaren zich laten horen. Het is aan het publiek om te raden wie er in het pak verstopt zit.

Het is deze avond mogelijk om als sponsor een steentje bij te dragen! Dat kan op verschillende manieren. Zo is het mogelijk om 1 of meerdere nummers te sponsoren. Ook is het mogelijk om een van de prachtige kostuums die onze Masked Hissenoaren aan hebben te sponsoren.

Het sponsoren van een liedje kan al vanaf 75 euro. De logo’s van de sponsoren die een liedje hebben gesponsord, zullen op het programmaboekje van het evenement worden geplaatst. Het programma boekje zal tijdens het evenement in de zaal worden verspreid.

Het sponsoren van een kostuum kan voor 250 euro. De sponsoren die de uniformen van de Masked Hissenaoren sponsoren, krijgen een prominentere plaats op het programmaboekje. Daarnaast krijgen deze sponsoren 6 vrijkaarten voor Aurora Ontmoet. Indien gewenst, is het mogelijk om een statafel vooraf te reserveren.

Wil je hier als sponsor samen met ons een groot success van maken, vul dan onderstaand formulier in. We nemen dan z.s.m. contact op om de mogelijkheden te bespreken!

Update oud ijzer ophalen

De afgelopen tijd is er geen oud ijzer opgehaald in verband met de corona maatregelen.

Om het toch mogelijk te maken om oud ijzer op te halen is er een (tijdelijk) nieuw concept bedacht waarbij niet standaard elke laatste zaterdag van de maand het oud ijzer opgehaald wordt.

Omdat de situatie rondom de corona elk moment kan veranderen is ervoor gekozen om de ophaalronde in te plannen wanneer het mogelijk is. Dit houdt in dat het mogelijk is om oud ijzer aan te melden maar dat er pas later gecommuniceerd wordt wanneer het opgehaald kan worden. Wanneer deze datum bekend is en er is nog plek op de lijst dan zal dit ook gecommuniceerd worden zodat oud ijzer nog aangemeld kan worden.

Het doel is om nog steeds 1x per maand oud ijzer op te halen maar mocht dit onverhoopt niet kunnen/mogelijk zijn proberen we dit zo spoedig mogelijk te doen.

Het aanmelden van oud ijzer kan bij voorkeur gedaan worden via e-mail zodat de ophaaldatum gemakkelijk te communiceren is.

Op dit moment is de eerst volgende ophaalronde gepland voor 3 oktober. In verband met een kleinere ophaalploeg (2 personen ipv 3 personen) kunnen er ook minder adressen aangemeld worden, hiervoor geldt vol=vol.

Aurora Gets Serious

3FM Serious Request vraagt dit jaar aandacht voor meisjes en vrouwen die slachtoffer zijn van seksueel geweld in conflict gebieden. Drie 3FM Dj’s zullen van 18 december tot 24 december in het glazen huis verblijven en zoveel mogelijk aandacht vragen en geld in zamelen om deze meisjes en vrouwen te hulp te schieten. Het geld dat ingezameld wordt, zal onder meer gebruikt worden voor de opvang en het herstel van vrouwen met een trauma door seksueel geweld. Fanfare Aurora wil hier graag haar steentje aan bijdragen. Evenals vorig jaar organiseert de Heesche muziekvereniging op zaterdag 20 december onder de naam ‘Aurora Gets Serious’ allerlei activiteiten waarvan de opbrengst ten goede komt aan 3FM Serious Request.

Lees verder “Aurora Gets Serious”

Verrassende Ontmoetingen

Muziekvereniging Aurora Heesch (dirigent: Hans Pastoor, sopraan: Maartje Rammeloo) & Koninklijke Sophia’s Vereeniging Loon op Zand (dirigent: Heinz Friesen)

Een prachtige opening van de serie Verrassende Ontmoetingen! Symfonisch blaasorkest Sophia’s Vereeniging is al vele jaren een van de beste symfonische blaasorkesten van Nederland en komt uit in de concertdivisie van de KNFM. Ook Muziekvereniging Aurora doet hier niet voor onder. Samen zorgen zij voor flink muzikaal vuurwerk. Op het programma staan onder meer werken van Wagner, Bernstein, Prokofjev en Tsjaikovski.

De concertserie biedt professionele en bijzondere podia aan ter promotie van de Harmonie-, Fanfare- en Brassbandmuziek. Door te kiezen voor kwaliteit denken wij een langdurige bijdrage te kunnen bieden aan de ontwikkeling en de promotie van deze sector. Orkesten kunnen met een goed voorstel qua repertoire en publieksbereik zich aanmelden voor deelname.

Welkom

Fanfare Aurora is een echte Heesche vereniging die ambitie, betrokkenheid, gezelligheid en natuurlijk muzikaliteit hoog in het vaandel heeft staan. De no-nonsens sfeer en sociale cohesie zorgen er voor dat de muzikanten en vrijwilligers één geheel vormen, ondanks de zeven geledingen waaruit Aurora bestaat. Onze muzikanten hebben een sterke repetitie-drive, wat resulteert in prachtige en veelzijdige concerten (binnen en buiten de dorpsgrenzen) voor ons trouwe publiek. Wij besteden veel aandacht aan de opleiding van onze (jonge) leden, met als doel om het muzikale niveau waarop Aurora al jaren musiceert te handhaven. Jong geleerd is immers oud gedaan!